Для учнів 6 класу


Література для прочитання влітку на 6 клас
(найбільші твори)

1. Рутківський. "Джури козака Швайки" ("На козацьких островах")
2. Винниченко. "Федько-халамидник".
3. Нестайко. "Тореадори з Васюківки".
4. Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
5. Воронина."Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9".


Завдання  для дистанційного навчання на період карантину (27.04-22.05)
Мова
1.     Займенник.
Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGU
Розряди за значенням.
Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=647yvr-WyLo

2.     Написання займенників.
Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=4geLnLH-oJ4,
3.     Онлай-тести у режимі реального часу за темою «Займенник».

4.     РМ. Усне есе на одну із тем:
"Учитель, якому найбільше вдячний за знання"
"Чого нового я навчився/навчился під час карантину?"
"Мої враження від карантину"
"Переваги та недоліки дистанційного навчання"
5.     Олімпіада Наурок - за бажанням


Література
1.                 Л.Глібов – байкар https://www.youtube.com/watch?v=WVrv5njiXUI
«Муха і Бджола»  https://www.youtube.com/watch?v=B4uSzzzSKv4
Тести на Всеосвіті

2.                 С.Руданський – автор співомовок
 «Добре торгувалось» https://www.youtube.com/watch?v=mHwz83howcQ
«Запорожці у короля» https://www.youtube.com/watch?v=h2tzQEpdvtw
Тести на Всеосвіті

 « Найважча роль» https://www.youtube.com/watch?v=oa6BGqGR9AE

 Одну гумореску вивчити напам’ять(скинути відео)


Л.Глібов.Гуморески: 
http://linoit.com/users/sokilalla/canvases/творчість А.Руданський. Співомовки: 
Перейти к документу Sway

Співомовки Степана Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Перевірте себе!!! Перейти к документу Sway

https://padlet.com/svitlanasolonenko1979/nvjca4v8mxfpipk7
Для тих, хто не виконав усі необхідні завдання протягом дистанційного навчання з 16.03  по 24.04,
і хто хоче підсумкову к/р отримати за поточними оцінками

Тести відкриті до завтра, до 28 квітня, до 21.00, й повторно не відкриватимуться

Мова

1.     Прикметник(к/р):

2.     Види числівників

3.     Числівник(к/р):

4.     «Мій клас» 6-Б, 6-В (124 б.)

5.     Зробити усі невиконані д/з.

Література

1.     Нестайко


2.     Стельмах

3.     Воронина

4.     Зробити усі невиконані д/з.



Завдання  для дистанційного навчання

на  період карантину: 6.04-10.04, 13.04-17.04, 20.04-24.04


6-Б, В класи
Мова ( 2 год./тижд.)
Завдання  для дистанційного навчання на  період карантину (6.04-10.04)
Працюємо із підручником С. Ярмоленко, 2014 р.
Завдання складені згідно з карантинним розкладом
У робочому зошиті записуємо число та виконуємо письмове завдання
 Онлайн-уроки зі мною за допомогою програми Zoom:
6-Б: 7, 14, 21 квітня о 10.40 (по вівторках),
6-В: 6, 13, 20 квітня о 10.00 (по понеділках)
Рекомендую встановити Google календар, щоб не пропустити урок
(автоматично додасться розклад онлайн-уроків)
6.04. 6-В, 7.04 6-Б
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Кількісні та порядкові числівники
1.            Онлайн-урок зі мною за допомогою програми Zoom:
6-Б         (  7 квітня о 10.40 год.)
https://www.google.com/url?q=https://us04web.zoom.us/j/505382655?pwd%3DaTc3VEJ5R3hlZG5XTmkrbnRMZndVdz09&sa=D&usd=2&usg=AOvVaw2ocoONJrXx_aOJr6qVZ9DH
6-В         (  6 квітня о 10.00 год)
https://us04web.zoom.us/j/471400614?pwd=NkdCU2ZSSnFVd0RjazlXQ0hUTjFSdz09
Прохання: приєднуватись до сесії за 2 хв. до початку уроку. Код писатиму у Google Classroom.
2.            Переглянути онлайн-урок (до 10:12 хв.):
3.            Опрацювати за підручником с.192; с.194, 195;
4.            Виконати впр. 450 (виписати числівники, розподілити їх у 3 колонки: цілі числа, дробові, збірні).
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom)
Неділя, 12.04 - безкоштовні уроки у програмі "Зум", потрібна реєстрація: 
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=680406842507299&id=447814752433177
7.04.  6-В,  9.04 6-Б
Числівники прості, складні, складені
1.     Переглянути онлайн-урок (з 10:12 хв. до кінця):
2.     Опрацювати за підручником с.196;
3.     Join.naurok:
6-Б   853843    (питання відкриті будуть до 12 квітня до 21.00).
6-В   259433     (питання відкриті будуть до 12 квітня до 21.00)

Завдання  для дистанційного навчання на період карантину (13.04-17.04)
13.04. 6-В, 14.04 6-Б
Відмінювання числівників.
1.        Переглянути онлайн-урок:
2.        Опрацювати за підручником с.199-209;
3.        Онлайн-урок зі мною за допомогою програми Zoom:
6-Б         ( 14  квітня о 10.40 год.).
https://us04web.zoom.us/j/792908939?pwd=QjNZTFRaVnRMYXhzTUJkOXhsOTFCQT09
6-В        (  13 квітня о 10.00 год)
https://us04web.zoom.us/j/76715492900?pwd=U1N6a2FwRDdjOGE3QUlxc1N5WWt6dz09
Идентификатор конференции: 767 1549 2900
Пароль: 024103
Прохання: приєднуватись до сесії за 2 хв. до початку уроку. Код писатиму у Google Classroom.
4.     Д/з: 2 кросворди (до 16.04 до 21.00)
(надрукувати і заповнити від руки або за допомогою Ворд та інших програм, скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom)










14.04. 6-В, 16.04 6-Б
Написання числівників.
1.            Опрацювати за підручником с.205;
2.            Виконати впр. 477
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom)

Завдання для дистанційного навчання на період карантину (20.04-24.04)
20.04. 6-В, 21.04 6-Б
Повторення й узагальнення вивченого з теми «Числівник»
Онлайн-урок зі мною за допомогою програми Zoom:
6-Б         ( 21 квітня о  10.40 год.)
https://us04web.zoom.us/j/368167312?pwd=MkF0L1psWGZEdE5aMlBaL1VOUmxrQT09
6-В         ( 20 квітня о 10.00 год)
https://www.google.com/url?q=https://us04web.zoom.us/j/631626784?pwd%3DTDU2S2NuVFN1NTJ4VU5CNE53Vm8wZz09&sa=D&usd=2&usg=AOvVaw173HdLr_8skY_VLl9zZGSM
Прохання: приєднуватись до сесії за 2 хв. до початку уроку. Код писатиму у Google Classroom.

21.04. 6-В, 23.04 6-Б
Підсумковий урок.
Join.naurok:  
 6-Б  882363    (питання відкриті будуть до 25 квітня до 21.00).
 6-В  540343    (питання відкриті будуть до 25 квітня до 21.00).

Література (1 год./тижд.)

 Завдання  для дистанційного навчання на  період карантину (6.04-10.04)
Працюємо із підручником О.Авраменка, 2014 р.
Завдання складені згідно з карантинним розкладом
У робочому зошиті записуємо число та виконуємо письмове завдання
Леся Воронина: "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку номер 9"
8.04 
Робота над текстом та змістом твору
1.   Переглянути онлайн-урок:
2. с.186-229 – прочитати твір за підручником;
3. с.229-230 – усно відповідати на запитання;
4. Гра « Знайди код»
Записати у правильній послідовності події 6-12 розділів повісті (лише номер події, який вказаний у завданні). Наприклад, 1,6,7,….
1.     Бенкет космічних прибульців.
2.     Проникнення в банк.
3.     Напад на банкіра.
4.     Потаємний вхід у кабінеті директора банку.
5.     Повернення із логова блакитних жаб.
6.     Зустріч із Баксом.
7.     Паганіні стає Чаком Норрісом.
8.     Несподівана зустріч на будмайданчику Климка і велетенської синьої ропухи.
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom)

Завдання  для дистанційного навчання  на період карантину (13.04-17.04)
15.04
Друзі та вороги Клима Джури
1.  Дати письмову відповідь у зошиті на такі питання:
- Чи можна вважати Климка боягузом? Чому?
- Як би ви вчинили, опинившись у такій ситуації, як він?
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom)
2.Тести: https://vseosvita.ua/test/start/mrq550 /(до 15.04)
(скрин не потрібний!) 

Завдання для дистанційного навчання на період карантину (20.04-24.04)
22.04
Підсумковий урок
Join.naurok:  
6-Б  116739     (питання відкриті будуть до 25 квітня до 21.00).
6-В  138303     (питання відкриті будуть до 25 квітня до 21.00).


Завдання для дистанційного навчання

 на період карантину (16.03-03.04.20)
6-Б (zts7sqb), 6-В (2qvtxon)
Увага! Прохання уважно читати: що, коли і як потрібно здати. 
Звертайтесь по допомогу  до однокласників, які уже завантажили мені свої вправи.
 Дякую за розуміння та терпіння! Будьмо здорові!
 Потрібно користуватися: 
1. мій сайт, рубрика "Для 6 кл."; 
2. Гугл клас ( література) - для зручності там розмістила усі завдання з мови та літератури. Там детально усе розписано: що, куди і як здавати.
3. Інтернет.
4. Рекомендую! Завантажте застосунок Google календар, він складе вам розклад занять, це допоможе спланувати роботу і без запізнень здати виконані завдання.https://www.google.com/intl/uk/calendar/about/ 
Застереження!!!
Якщо у тестах буде хтось “невідомий”, тести двом класам не зарахую, бо вони однакові у 6-Б,В. Якщо хтось буде двічі виконувати, зараховую менший результат! Звертайте увагу на терміни здачі!
 З 4.04 по 24.04 будуть нові завдання. 
Працюємо чесно і старанно, бо ці оцінки будуть перенесені у класний журнал. 
Бережіть себе і будьте здорові!
Мова

1.         Перед виконанням завдань переглянути онлайн-урок:
3.         Виконати у робочому зошиті вправи:
-            400 (виписати прикметники й розібрати їх за будовою);
-           418 (1).


   
4.         Онлайн-урок:
5.         Виконати у робочому зошиті вправу 420.

6.         Онлайн-урок:
7.         Виконати у робочому зошиті вправу 428.

8.         Онлайн-урок:
9.         Виконати у робочому зошиті вправу 438 (для перевірки написання скористайтесть
 орфографічним словником).
 Ці теми є у підручнику на с.167-185
10.     Вивчити правила на с.186
11.     Виконати у робочому зошиті вправу 444 за зразком:
Ім’я, прізвище
Д.в.
М.в.
Олег Васильчишин
Олегу  Васильчишину
при Олегові  Васильчишинові



12.  
Усно виконати вправи 447, 448 (повторення теми «Прикметник»).
13.   Join.naurok: 542076 (питання відкриті будуть до 28 березня до 21.00).
14.   Олімпіада «Всеосвіта Весна-2020» - за бажанням.
15.   Конкурс «Слово до слова» (НаУрок) – за бажанням.
 За необхідності можливі онлайн-консультації двічі на тиждень для кожного класу окремо у робочі дні.
Література

1.              Заповнити вежу-схему по «Казці про Яян»і вклеїти в зошит (лише 6-Б).

2.              С.123-153-прочитати «Тореадори з Васюківки».
3.              С.154-155-усно відповідати на запитання.
4.              Роздрукувати, заповнити й вклеїти в зошит із літератури (у Гугл класі на літературі є формат А4, розрахований на 2-х дітей) або накреслити у зошиті таблиці та заповнити.
5.              join.naurok.ua:  410113 (запитання відкриті до 3.04 до 21.00)

6.              с.157-170-прочитати «Митькозавр із Юрківки…»
7.              С.171-172-усно відповідати на запитання.
8.              С.172-184-прочитати.
9.              С.184-185-усно відповідати на запитання.
10.           Скласти пазли, які зробила для вас(за бажанням):
2.    https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=11bb2f1632bf
11.     У робочому зошиті записати: що спільного у Митька та Сергія?
12.       join.naurok.ua:  889007 (запитання відкриті до 3.04 до 21.00)



Правила роботи під час карантину

1. Карантин -  не канікули. Це навчальний робочий режим, але віддалено. Тому завдання потрібно виконувати обов'язково, а не за бажанням, крім тих, що розміщені в рубриці "За бажанням".
2. Задання будуть виставлятися на весь робочий тиждень залежно від вашого розкладу (розклад ви знаєте). До кожного завдання отримаєте чітку інструкцію, як працювати, тому читайте уважно і не перепитуйте.
3. Запитувати, уточнювати можна тільки під час вашого уроку. Одинадцятикласники можуть звертатися із запитаннями з 13.00 до 20.00 (пільги у зв'язку зі ЗНО)
5. Виконувати завдання та надсилати згідно дат, записаних у Google Classroom.
6. За кожне виконане/ невиконане завдання отримуєте оцінки. Після карантину нас чекає підсумок та узагальнення вивченого (за темами, які вчили протягом року) , семестрове та річне оцінювання. Учні, які наберуть протягом карантину найбільшу кількість оцінок одного рівня, отримають сертифікат на автоматичне зарахування підсумкового тематичного оцінювання (враховуватимуться і завдання, виконані за бажанням)
7. Завдання можна виконувати протягом доби, вказаної у  Google Classroom. Якщо ви не встигли в цю добу - нічого страшного, просто отримаєте менше балів. Вашу заборгованість я не зможу опрацювати технічно, оскільки працюю дистанційно зі ста шістьма учнями на мові та зі ста шістьма учнями на літературі, маю виділити час на кожне завдання кожної дитини, прослухати виразне читання віршів напам,ять 3 - х класів.
8. Як фіксуватиму ваші бали? Виставляю у Google Сlassroom, створюється електронний журнал. Усі бали будуть перенесені після карантину у звичайний журнал. Оцінки за роботу на карантині отримають усі: від 1 до 12 балів.

9. Якщо у тестах буде хтось “невідомий","не зарахую усім. Якщо хтось буде двічі виконувати, зараховую менший результат!

P.S. Усіх вас дуже-дуже люблю. Але я - вчителька й повинна допомагати навчатися всім учням, а не окремим. Також мені потрібен час, щоб підготувати доступні завдання для кожного класу,  зрозуміло їх сформулювати, перевірити здані письмові роботи, прослухати читання напам'ять віршів, прийняти усні твори та ін.
  А ще вчитель - це професія, яка, як і будь-яка професія, має визначені години, тобто в мене є і робочий час, і особистий
 Дякую за розуміння :) Будьте здорові!💖💖💖
06.03.2020 р. 
Сюрприз до 8 Березня
для мам 6-В класу
Мами 6-Б! 
Ваш сюрприз на День матері у травні!

Створила клас у LearningApps.org -  сервісі  для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи.
Приєднатися до "6-Б" класу в LearningApps.org: https://learningapps.org/join/hm511ki2

Приєднатися до "6-В" класу в LearningApps.org:



Створила для нашої роботи Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу -  прискорити процес поширення файлів між вчителями та учнями, викладачами та студентами:
 https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Classroom
Усі матеріали Google Classroom знаходяться в кожного учня на Гугл Диску, у папці “Classroom”. Доступ відкритий цілодобово, звідти одразу можна роздрукувати необхідне.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Контакти

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Смайлик показывает сердце картинка смайлик