Для учнів 9 класу

Графік проведення контрольних робіт у ІІ семестрі 2022/23 н.р.

 

Клас

Мова

Літ.

9-Б

28.02, 5.04, 24.05

27.02, 15.05

9-В

 

Завдання на зимові канікули: 

прочитати повість М.Гоголя "Тарас Бульба" 

(не скорочено!)

Література для прочитання влітку на 9-й клас (найбільші твори)

Нова українська література:
Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «Енеїда», «Наталка Полтавка»,
Григорій КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО. «Маруся».
Література українського романтизму:
Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»,«Катерина», 
Пантелеймон КУЛІШ. «Чорна рада»,
Марко ВОВЧОК. «Інститутка»,
Іван НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКИЙ. «Кайдашева сім’я».


Завдання  для дистанційного навчання

на  період карантину: 6.04-10.04, 13.04-17.04, 20.04-24.04

9-А клас
Мова ( 2 год./тижд.)
Завдання  для дистанційного навчання на  період карантину (6.04-10.04)
Працюємо із підручником О.Глазової, 2017 р.
Завдання складені згідно з карантинним розкладом
У робочому зошиті записуємо число та виконуємо письмове завдання
 Онлайн-уроки зі мною за допомогою програми Zoom:
7, 14, 21 квітня о 12.00 (по вівторках)
Рекомендую встановити Google календар, щоб не пропустити урок
(автоматично додасться розклад онлайн-уроків)

6.04. Повторення. Типи складних речень (сурядне, підрядне)
1.   Переглянути онлайн-урок:
2.   Виконання онлайн-тестів у режимі реального часу на ОП «НаУрок»:
Join.naurok:       (питання відкриті будуть до     квітня до 21.00).

7.04. Повторення. Типи підрядних речень із кількома підрядними
1.       Переглянути онлайн-урок:
2.  Виконання онлайн-тестів у режимі реального часу на ОП «НаУрок»:
Join.naurok:         (питання відкриті будуть до     квітня до 21.00).

Завдання  для дистанційного навчання на період карантину (13.04-17.04)

13.04. РМ. Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю.
Онлайн-урок зі мною за допомогою програми Zoom:
         (  квітня о  год.).
Прохання: приєднуватись до сесії за 2 хв. до початку уроку. Код писатиму у Google Classroom.
1.Надрукувати переказ тексту
 (скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom до 15.00)

14.04. Повторення. Типи складних речень. Складне речення з різними видами зв’язку
1.       Переглянути онлайн-урок:
2.   Виконання онлайн-тестів у режимі реального часу на ОП «НаУрок»:
Join.naurok:       (питання відкриті будуть до     квітня до 21.00).

Завдання для дистанційного навчання на період карантину (20.04-24.04)

20.04. РМ. Контрольний усний твір-розповідь «Чому новому я навчилася/вся під час карантину?»
(скинути відео у відповідну папку у Google Classroom)

21.04. Повторення й узагальнення вивченого про складне речення.
Виконання онлайн-тестів у режимі реального часу на ОП «НаУрок»:
Join.naurok:       (питання відкриті будуть до     квітня до 21.00).

Література (1 год./тижд.)

 Завдання  для дистанційного навчання на  період карантину (6.04-10.04)
Працюємо із підручником О.Авраменка, 2017 р.
Завдання складені згідно з карантинним розкладом
У робочому зошиті записуємо число та виконуємо письмове завдання
Вивчення творчості Т.Шевченка (продовження)
8.04. Поема «Кавказ».
1.   Прослухати аудіозапис твору:
2.   Переглянути онлайн-урок:
2. с.99 – опрацювати матеріал за довідником-практикумом;
3. с.101 – у довіднику-практикуму заповнити таблицю «Цитатний конспект поеми «Кавказ»
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom)
4. Join.naurok:       (питання відкриті будуть до    квітня до 21.00).

          9.04.      Ностальгія за ідилією родинного життя, філософія життя людини на землі («Росли укупочці…»
1.   Переглянути онлайн-аудіозапис:
2.   Переглянути відеопоезію:
3.   Переглянути відео пісні у виконанні сестер Тельнюк:

4.  с.231-232 – виписати у зошит художні засоби твору.
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom);
5. с.232-233 – усно відповідати на запитання;                                 
6. с.241-242 – записати визначення у зошит
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom). Разом скинути!

Завдання  для дистанційного навчання  на період карантину (13.04-17.04)

15.04. Біблія у житті письменника. Світле пророцтво («Ісаія. Глава 35»). Біблійні реаії в текстах творів
1. Переглянути онлайн-аудіозапис:
2.Буктрейлер "Давидові псалми Тараса Шевченка":
3.Join.naurok:        (питання відкриті будуть до     квітня до 21.00).

16.04. Світова велич поета. Вплив творчості Шевченка на літератури інших народів. Ушанування пам’яті. Узагальнюючий урок
1. с.104-106 – у довіднику-практикумі виконати тестові завдання і провести самоперевірку.
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom);
2.Виготовити інтерактивний матеріал за творчістю Т.Г.Шевченка, користуючись програмами на моєму сайті:
https://solonenkosvitlana.blogspot.com/p/9.html (колонка праворуч)

Завдання для дистанційного навчання на період карантину (20.04-24.04)

22.04. Контрольна робота за темою «Т.Г.Шевченко»
Join.naurok:        (питання відкриті будуть до    квітня до 21.00).

23.04. П. Куліш – перший український літературний критик, прекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Участь у духовному відродженні нації. «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження назви, історична основа, динамічний сюжет.
1. с.107-109 – в довіднику-практикумі усно опрацювати матеріал (до інтерактивного завдання);
2. с.109 - в довіднику-практикумі виконати письмове завдання
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom);                   
          3. с.116 - в довіднику-практикумі виконати письмове завдання
(скинути скрин у відповідну папку у Google Classroom).
Разом!
4. Переглянути х/ф:

Завдання на період карантину (16.03- 03.04.20)
9-А (mwd6y6v)
Розклад дистанційних занять із деталізацією























Потрібно користуватися: 
1. мій сайт, рубрика "Для 9 кл."; 
2. Гугл клас ( література) - для зручності там розмістила усі завдання з мови та літератури. Там детально усе розписано: що, куди і як здавати.
3. Інтернет.
4. Рекомендую! Завантажте застосунок Google календар, він складе вам розклад занять, це допоможе спланувати роботу і без запізнень здати виконані завдання. https://www.google.com/intl/uk/calendar/about/
Застереження!!!
Якщо у тестах буде хтось “невідомий”, тести усім не зарахую.
Якщо хтось буде двічі виконувати, зараховую менший результат! Звертайте увагу на терміни здачі!
З 4.04 по 24.04 будуть нові завдання. Працюємо чесно і старанно, бо ці оцінки будуть перенесені у класний журнал. Бережіть себе і будьте здорові!
Мова
     1.   Онлайн-написання диктантів (у вайбер надана інформація щодо технічного оснащення) о 12.00 щодня, крім вихідних (підготовка до ДПА), у кого не вийде у цей час, той пише диктанти із батьками.
     2.   Тести по ССР,СПР, СРзРВЗ (відкрито до 22.03 до 22.00):
   243548, 717555, 351914, 816842, 660445.
3.   Із зб. диктантів ( 1-10 диктант, які не писали і не розбирали)виписати складні речення, розібрати їх (ГО+схема+тип зв’язку- як у класі робили). За необхідності будуть проводитись онлайн-консультації.
4.  Олімпіада «Всеосвіта Весна-2020» - за бажанням. 
5.  Конкурс «Слово до слова» (НаУрок) – за бажанням
6.  LearningApps.org-за бажанням.
Література
1.       Прочитати поезії Т.Шевченка: «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і живим…», "Катерина", »Наймичка».
2.       Заповнити «Інтерактивний довідник-практикум. Укр.л. ЗНО-2020. ч.1» - с. 94-106 (ми купили).
3.       Створити інтерактивні матеріали за змістом віршів (п.1)- за допомогою програм (див.мій сайт,колонка праворуч, особливо останніх 4 програми)- за бажанням, високо цінуватиму таку роботу!
4.       Вивчити напам’ять (за програмою), відео скинути у Гугл клас :
-  «Сон» (від початку до слів «…а не кров людськую»,
-   «І мертвим, і живим…» (від початку до слів «І смеркає, і світає…» до  «…з святими горами Дніпро!»,
-    «Доля».
5.       Підготувати усний твір-характеристику персонажа з поем «Катерина» та «Наймичка» (відео скинути у Гугл клас)
6.      Конкурс «Таємниця генія Шевченка» (НаУрок)- за бажанням.
7.     LearningApps.org-за бажанням.
Правила роботи під час карантину

1. Карантин -  не канікули. Це навчальний робочий режим, але віддалено. Тому завдання потрібно виконувати обов'язково, а не за бажанням, крім тих, що розміщені в рубриці "За бажанням".
2. Задання будуть виставлятися на весь робочий тиждень залежно від вашого розкладу (розклад ви знаєте). До кожного завдання отримаєте чітку інструкцію, як працювати, тому читайте уважно і не перепитуйте.
3. Запитувати, уточнювати можна тільки під час вашого уроку. Одинадцятикласники можуть звертатися із запитаннями з 13.00 до 20.00 (пільги у зв'язку зі ЗНО)
5. Виконувати завдання та надсилати згідно дат, записаних у Google Classroom.
6. За кожне виконане/ невиконане завдання отримуєте оцінки. Після карантину нас чекає підсумок та узагальнення вивченого (за темами, які вчили протягом року) , семестрове та річне оцінювання. Учні, які наберуть протягом карантину найбільшу кількість оцінок одного рівня, отримають сертифікат на автоматичне зарахування підсумкового тематичного оцінювання (враховуватимуться і завдання, виконані за бажанням)
7. Завдання можна виконувати протягом доби, вказаної у  Google Classroom. Якщо ви не встигли в цю добу - нічого страшного, просто отримаєте менше балів. Вашу заборгованість я не зможу опрацювати технічно, оскільки працюю дистанційно зі ста шістьма учнями на мові та зі ста шістьма учнями на літературі, маю виділити час на кожне завдання кожної дитини, прослухати виразне читання віршів напам,ять 3 - х класів.
8. Як фіксуватиму ваші бали? Виставляю у Google Сlassroom, створюється електронний журнал. Усі бали будуть перенесені після карантину у звичайний журнал. Оцінки за роботу на карантині отримають усі: від 1 до 12 балів.

9. Якщо у тестах буде хтось “невідомий","не зарахую усім. Якщо хтось буде двічі виконувати, зараховую менший результат!

P.S. Усіх вас дуже-дуже люблю. Але я - вчителька й повинна допомагати навчатися всім учням, а не окремим. Також мені потрібен час, щоб підготувати доступні завдання для кожного класу,  зрозуміло їх сформулювати, перевірити здані письмові роботи, прослухати читання напам'ять віршів, прийняти усні твори та ін.
  А ще вчитель - це професія, яка, як і будь-яка професія, має визначені години, тобто в мене є і робочий час, і особистий


 Дякую за розуміння :) Будьте здорові!💖💖💖

Створила клас у LearningApps.org -  сервісі  для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи.
Приєднатись до "9-А" класу в LearningApps.org: https://learningapps.org/join/a0guxtd2
або
QR Code

Створила пазли до повісті М.Гоголя "Тарас Бульба"
26.01.20.




Створила для нашої роботи Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу прискорити процес поширення файлів між вчителями та учнями, викладачами та студентами:
 https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Classroom
Усі матеріали з Гугл Класу(мова, літ.)знаходяться в кожного учня на Гугл Диску, у папці “Classroom”. Доступ відкритий цілодобово, звідти одразу можна роздрукувати необхідне.
До уваги учнів 9-А!
У Google Chrome шукаєте додаток " Google Класс"-приєднатися- і вводите код:
nnd25k1 (мова), nbh9pgr (література).

Для роботи потрібні такі застосунки:

1. Гугл Хром:

2. Гугл Акаунт:

Похожее изображение

3. Гугл Сервіс:

Похожее изображение


4. Гугл Сервіс  для створення і обміну завданнями:


5. Гугл Календар для розкладу, графіків контрольних робіт та ін.:
 
Картинки по запросу гугл календарь
 Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють користувачам робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати оффлайн доступ до інформації. Викладач може відстежувати прогрес кожного студента, а після оцінки повернути її разом з коментарями.


На ДПА третім предметом я обираю:

укр.літ.
англ.м.
біол.

Смотреть Результаты

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контакти

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Смайлик показывает сердце картинка смайлик