2019/2020 н.р.
Матеріали про дистанційне навчання під час карантину через коронавірус - у рубриці "Дистанційне навчання.Мій досвід"
20.02.2020 р.
Карантин творчості - не завада!
Авторський малюнок, пазли-Руснак Дар’ї, складає пазли Солоненко Ваня, автор відео-Солоненко С.М.
17.02.2020 р. Завершили вивчення "Зачарованої Десни" О.Довженка в 11-х класах (ментальні карти, коди зробила сама)
Таким уявили Гнома у 6 кл. (поезія І.Жиленко "Гном у буфеті")
Порівняльна характеристика героїв твору
"Кумедія з Костем" В.Винниченка
Образно-асоціативна робота до Дня Валентина
"Кумедія з Костем" В.Винниченка
Образно-асоціативна робота до Дня Валентина
"Кохання у житті письменників та літературних героїв"
11-А, 14.02.2020 р.
Учні зробили відео із асоціативною до конкретної історії кохання музикою, а я об'єднала декілька відео в одне
І
:
1. Наталка💗Петро(автор-Марія)
2. Еней💗Дідона (Юлія)
3. Галя 💗Чіпка(Серафим)
4. Особиста драма Лесі Українки 💗(Андрій)
5. М.Коцюбинський💗Аплаксіна(Роман)
ІІ
:
1. Лаврін💗Мелашка (Ірина)
2. Драма особистого життя О.Довженка 💗(Антон)
3. Іван💗Марічка (Анастасія)
ІІІ
ІV
Пазли. Інтерактивні вправи у програмі hjigsawplanet. І.Багряний "Тигролови". 11 клас
Робота із програмою "LearningApps".
6 клас (іменник)
Робота над твором “Федько-халамидник”
Сьогодні, 17.12.19, із 6-Б та 6-В
написали листи до святого Миколая
Виступ у ліцеї на семінарі
Вивчаємо творчість І.Котляревського Вивчаємо творчість Г.Сковороди
Випускиник 2018 року прийшли ділитись досвідом підготовки до ЗНО з української мови та літератури із 11-А
Урок української мови у свого сина. 4-Б. День учителя
Композиція у кабінеті до Дня пам,яті жертв Голодомору
Готуємося до ЗНО. Використання асоціативних карток
Тиждень писемності й української мови
Конкурс знавців української мови ім.П.Яцика
І етап мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка. 24.10.19
Подарунки учасникам олімпіади
І етап олімпіади. 23.10.19
11-і класи вивчають М.Хвильового
Створила й веду електронний журнал для свого 9-А класу
Створила для роботи з учнями Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу прискорити процес поширення файлів між вчителями та учнями, викладачами та студентами:
https://classroom.google.com/h
ПОРТФОЛІО
10-і класи вчать творчість Лесі Українки
Ось так 10-А пише к/р
Минулорічні 11-класники вирішили приєднатися до виконання к/р
Відкритий урок на міському семінарі учителів-філологів
на тему:
Перший авторський тест! 19 р.
Останнє цьогорічне засідання АК. 26.03.19 р.
Грищук Ірина та Шкурлатюк Кіріл читають напам'ять поезію П.Тичини "Не бував ти у наших краях..."
23.03.19 р.
Так у нас пройшов Шевченківський тиждень у 2018/2019 н.р.
QR- квест для 10-х класів
"Шлях до Тараса. Пізнаємо великого генія!"
Участь в інтернет конкурсі "Садок вишневий коло хати" ("Всеосвіта")
5-і класи розмальовують ілюстрації до творів Кобзаря
"Вчителі також повинні вчитися, якщо хочутьбути конкурентоспроможними", - Л.Гриневич
Пігулки-побажання до Дня рідної мови тим,
хто не спілкується українською мовою. 21.02.19 р.
До Дня рідної мови.8-А. 21.02.19 р.
До Дня рідної мови. 5-В. 21.02.19 р.
Читання віршів про мову (експромт)
Прислів,я та приказки про мову
(до Дня рідної мови). 5-Б. 21.02.19 р.
Філологічний водевіль "У тенетах суржика"
(до Дня рідної мови). 10-А. 21.02.19 р.
https://www.youtube.com/watch?v=OfpCsD-bwY-пісня на слова В.Cимоненка.
https://www.youtube.com/watch?v=5YtJM6kiXtw-""Намалюю тобі зорі".
Готуємося із 8-А до контрольної роботи. 12.02.19 р.
Вивчаємо "Тіні забутих предків" М.Коцюбинського". 2019
Складали ребуси до теми: Літописні оповідання.
5-Б, 5-В. 25.01.2019
Новий метод опитування правил.
Тема: Типи односкладних речень. 8-А. 25.01.2019
Отримую Почесну грамоту
від директора Департаменту Палійчук О.М., 2018 р.
Із Святославом Краєм,
Заслуженим артистом України, волонтером
https://www.facebook.com/vodograu?ref=br_rs
Заслуженим артистом України, волонтером
https://www.facebook.com/vodograu?ref=br_rs
МО філологів нашого міста, серпень 2018 р.
Переможиці І, учасники ІІ етапу мовно-літературного конкурсу ім. Т.Шевченка, 2018 р.
До вікриття І етапу конкурсу знавців української мови
ім. П.Яцика готові, 2018 р.
Із 10-ими класами вивчаємо творчість Каменяра, 2018 р.
ІІ етап конкурсу ім.П.Яцика, 2018 р.
Не залишаємося осторонь Дня гідності та свободи, 2018 р.
На семінарі у колег-філологів
у Новодністровській ЗОШ ІІ-ІІІ ст., 2018 р.
Беремо участь в Інтернет онлайн олімпіаді
з української мови "Всеосвіта. Зима 2018-2019" (5-Б)
з української мови "Всеосвіта. Зима 2018-2019" (5-Б)
Беремо участь в Інтернет онлайн олімпіаді
з української мови "Всеосвіта. Зима 2018-2019" (8-А)
з української мови "Всеосвіта. Зима 2018-2019" (8-А)
Участь у конкурсі “Стежками Каменяра” (5,10 кл.)
Святковий настрій створив мій 8-А, 2018р
І етап конкурсу знавців української мови імені П.Яцика, 2015 р.
Переможці І етапу конкурсу
"Читаємо твори Ю.Федьковича", 2017 р.
З Новим 2019 роком!
Участь у гімназійному заході
до Дня захисника вітчизни, 2018 р.
Після написання диктанту єдності, 10-А,2018 р.
І етап конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика, 2018 р. Вивчення творчості В.Винниченка.
Вивчення творчості В.Самійленка.Вивчення творчості О.Гончара
Вивчення творчості Г.Тютюнника
Виставка "Шевченко-художник"
Вивчення творчості В.Стуса в 11-Б
ДПА в 9-х класах, 2016 р.
Лана Виноградова
ВідповістиВидалитиЯким повинен бути вчитель?*
Яким повинен бути вчитель? Я не знаю,
Та ось портрет його як уявляю:
Він добрий, щирий і з великим серцем,
І чесний, мов прозоре й чисте скельце.
Він першим наших діток зустрічає,
Всьому, що знає, поступово їх навчає:
Знаходить до дітей завжди підхід,
І завжди має щось цікаве, власний хід
На кожному уроці і занятті
З таким учителем навчатися нескладно!
Такого вчителя всі б поважали учні,
У нього мова гарна, милозвучна.
Він справжній ерудит, багато знає,
Він аргументами дітей переконає.
А не образами чи криком істеричним,
Він до дітей не ставиться скептично!
Мов Прометей, він діток надихає,
Він так захопливо про все розповідає,
Що очі діток світяться зірками,
А ще він - люблячий, мов тато або мама.
Мій вчитель працелюбний, наче бджілка,
Він допускає й визнає помилки,
Вимогливий порадник, не тиран,
Сучасний та величний. Він – титан!
Він не чекає плати чи подяки,
Підтримує дітей завжди всіляко,
Він для дітей найкращий в світі друг,
Бо має він талант і сильний дух.
Він в ногу з часом впевнено крокує,
Ні сил, ні вмінь йому ніколи не бракує,
Він – приклад для дітей, кумир, взірець,
Володар скарбу він – дітей сердець!
Саме таким і має бути вчитель!!! Захоплююсь Вами, Світлана Миколаївна. Стільки матеріалів, стільки праці і креативу вкладено в улюблену справу! Переглядаю сайт і ще більше захоплююсь! Ви - молодчинка!!! Здоров"я і творчого натхнення Вам у роботі!
ВідповістиВидалитиЗ повагою Н.Л.
Дякую ♥️
Видалити